Remembering SundayBack to the top

Dagen igår var mycket låååång eftersom jag gick upp redan klockan sex, vad mycket man får gjort med dagarna när man går upp tidigt.

Eter promenaden igår var det dags för att titta när T2 spelade fotboll. Det är inte så svårt att lista ut när han blir uttråkad för då började han snurra och göra kullerbytor där på planen...in his own little world som moster. Sparka lite boll på sidan med T3, alltså den ungen är född till att spela boll. Han är två år och skjuter redan som om han vore 7. Jag är väldigt imponerad. Sen lite häng med T1 för att sedan köra och handla med mormor och mamma som släppte av mig hos lillebror. Haha...hans flickvän tror nog att jag är lite koko...ahh men det är jag ju...lite ;) Lillebror sa till henne "Som du ser så säger min syster precis vad hon vill och gör precis som hon vill".

Lillebrors nya lägenhet :) Again...what...I haven't been here before....:P

Sen kom Gabbi och hämtade mig i hennes pappas nya svarta och silvriga Audi...liky...så blev det en massa gotte och mys med henne, Sara och Tessan <3. Åt så mycket godis att jag höll på att kräkas, så pappa fick komma och hämta mig. Planen var att äta så mycket svenskt godis som möjligt innan måndag när jag ska börja bli "sund". Måste ju få i mig lite svenskt godis innan jag börjar, saknat så <3 När jag kom hem vid 8, tror jag det var, så gick jag nästan raka vägen upp och lade mig...zzz.

Lägenheten var fin, men ostädad så jag kunde inte fota mycket mer. FYI så är det min Star Wars tavla som ha lånat...viktigt att påpeka haha...not...hade han lånat alla mina nerpackade saker hade han inte behövt köpa mycket till lägenheten.

Hittade delicato bollar i hans skåp, men han tog dem och lade dem ovanpå kylen där jag inte kunde nå dem :( å inga stolar hade han att stå på...ja där stod jag och hoppa och han och skratta. Hittade en lång kniv att ta ner dem med för han lovade att jag skulle få en om jag fick ner dem...haha...fick ner dem en bit...men sen tog han dem sista biten för han tyckte det såg lite farligt ut när jag stod där med kniven. Han kunde bara gett mig en från början :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0