Unexpected...nahh...me in a nutshell...yes...Back to the top

Idag fick jag ett mess av Woodjin 10 min innan final började "are u comin"...jag trodde tentan var på normal klasstid, dvs 9.30, men den var kl 8. Jag somnade väl någon gång efter 5, efter att ha varit uppe hela natten och tänkte att om jag går upp 8 så har jag lite tid på mig. Mmm visst...panik...sprang runder här, kunde knappt klä mig, ryckte åt mig grejorna och tack och lov att Max körde mig. De hade inet börjat när jag kom...pust...jag svär, jag skrev det testet i sömen. Först kunde jag inte ens läsa texten...med glasartad blick och en gångstil som ett psyko fyllo vandrade jag sen hem.

I'm so glad I have people around me when I fuck up...thanx u so much for standing by my side when I'm in my own little messy forgetful world...Jag kommet specielt ihåg den gången jag gick rakt ut i vägen mot rött ljus i Prag och Suss får tag i ryggsäcken jag hade på ryggen och drar in mig till sidan igen...jag kunde känna vinden från bussen. If I hadn't had you and your Matrix reflexes I would have been ketchup...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0