The three brunettesBack to the top

Igår gick jag upp 8.30 och körde samma ritual, frukost, tidning och över en timmes promenad i skogen. Tog emot när jag gick ut på ängen först och tänkte, nä jag vill inte gå ut och gå. Men då blev jag riktigt förbannad på mig själv, hur jävla lat är jag egentligen? But I did it :) Utan i-pod denna gången också :( Laddade den hemma hos lillebror igår, men glömde den...suck...hur kan man glömma något som man anser vara så himla viktigt!?

Mina brunetter <3 <3 <3

Handla "nyttig" mat med mamma och pappa. Vi tog med cyklen bak på bilen för att jag skulle vara duktig och cykla hem. Cykla båda hållen var ju lite att ta i ;) När jag kom hem så sa pappa "Cykla du?...oki...trodde du skulle ta taxi". Ja, jag cyklade faktiskt och det var en riktig skön kvällstur, give me some credit...taxi...så lat är jag inte hur mycket jag än hatar att cykla.

En maträtt utan pommes och med älskade pepparsås och cider <3 <3 <3

Sen åt jag god svensk mat på speakers med ett glas svensk päroncider...mums...älskade cider och pepparsås. Satt där och snackade skit med bästa tjejerna Nina och Tessan som avnjöt vars ett glas rosevin. Haha...vi...lr jag snackar som om vi inte har folk omkring oss på uteserveringen...börjar med alla tabu ämnen och avslutar med att prata plugg och att man lever bara en gång...hihi...tänk om jag var den som tjuvlyssna på våra konversationer haha. Tjejerna fick mig verkligen att känna mig hemma och vara okej med det...de tre brunetterna var återförenade :D

Försökte ta bilder som om jag vore en främling för staden...inte så lyckat...landets krona...




I swear I did bike, I did not just take a photo ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0