What's the worst thing that can happen on a plane?Back to the top

Nahh...not snakes...not terrorists...a busted entertainment system...I would fight those snakes and terrorists with Jackson and Ford any day, just let me watch my movies. How to train a dragon bröts i mitten och ja, det är en barn film, men jag gillade :(

Killen som checkade in mig tyckte att jag var så trevlig att han rev min biljett och placerade mig i sätena mot väggen, där man har mycket leg space....najs. Sätet bredvid mig var tomt, tills en kille bestämde sig för att så skulle det inte vara, bättre det tomma sätet var på andra sidan honom och han bredvid mig...suck. Han var chill, så vi snackade lite och jag vet ganska mycket om hur man rökar weed nu haha...vilken pundare. Han var en amerikansk mexicanare som ÄLSKAR Sverige. "I can't belive you're Swedish, I have always wanted to meet a Swedish girl" lol. Han visste om free healtcare, han visste om Zlatan och Ljungberg, men mest gillade han svenska Death metal band...!?..."sorry don't know anything about that". Japp, jag tror han ville gifta sig med mig där på studs för att han ville så gärna flytta till Sverige haha. "Sorry".

How much I enjoyed the plane...arghh

Ah flygresan var pain som ni förstår, benen höll på att vika sig när jag var på Heathrow...allt som allt tog resan bara si sådär 20 jävla timmar...och jag ville inte ens hem. Höll på att dö när jag hörde några svenska tjejer på tåget, de pratade så drygt, jag var så nära att be henne hålla käften. Mamma och mormor hämtade mig vid tåget <3, mamma gav mig mat och vi satt i köket och snackade lite...det blev ingen fest...jag gick och lade mig tidigt...sov 20 timmar haha...har rest mycket men har aldrig haft en jet lag på detta sättet innan, eller så håller jag på att bli sjuk.

Home...Give me credit for still looking good after traveling 4 20 h...hmm maybe in another light ;)


Died a little when I didn't wake up in my bed in LA this afternoon...


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha -pratade så drygt att jag var nära att be dom hålla käften. Du är för go du:) Välkommen till svenneland och allt vad det innebär! (fyyyy) Åh imorgon ses vi och då förväntar jag mig en sjuhelsikes uppdatering :D Miss U

2010-06-20 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0