You are my fucking party soulmateBack to the top


I helgen har Jojjan sovit över hos lilla mig och det har varit trevligt att ha en sleepover helg. I lördags var det utgång på listan. Jojjans vän fyllde år, så vi var bjudna till en klubb. Sena var vi som vanligt, men vägen dit var ju bara för rolig. Först grillning, ja vi var fem tjejer som lyckades grilla all by ourselves :) Min kyckling blev lite bränd, men jag grillade den iallafall själv :P Kanske ska tina den lite innan nästa gång fick jag tips om haha...

Sen blev det allvar med lite Coronas i jacuzzin...ahh så mysigt att sitta och snacka skit med alla brudarna i den. Jag och J försökte göra vid oss illla kvickt...mm visst...grogg...minigolf...söndrig sko...cinderella fick låna mina. Cecily kom och hämtade oss, men fick vänta...oväntat ;)

Iväg till klubben och det visar sig att Johannas ärkefiender är där, dvs de som har stämt henne för att dem är helt fucked up. Det var ganska tydligt att de inte ville ha oss där eftersom de började med att kasta en drink över oss...vi fick chilla for Jojjan ville inte ha något drama. En andra drink kommer flygande...gosfraba...whosa...en av dem går fram och häller en hel tredje drink över Jojjan. För det första alkoholmissbruk...för det andra...väx upp...men detta är riktiga mean girls ska ni veta. Försökte prata med en av dem...gick inte vägen...talk to the hand typ...hon går in...jag efter och när jag går förbi henne sa knuffar jag till henne som om jag "rakade" gå in i henne. Var tvungen att markera att detta var fan inte okej.

Ja, sen blev det lite tumult...folk fick hålla tillbaka oss för att inte slåss...hon hade två killar som höll henne, men det var bara lilla Jojjan som höll mig, så jag kom loss. Hann dock aldrig slå henne innan jag blev eskorterad ut av två vakter som nöjde sig med att slänga ut mig to restore the peace, fast dem visste om att dessa tjejerna hällt tre drinkar över oss. Vi besöker ju inte den klubben mer och tur var väl att jag aldrig fick slått henne när man ser det från ett nyktrare perspektiv...men åhh vad jag ville då.

Nästa dag blev det poolhäng och bara allmänt häng. Lagade spaghetti och köttfärssås till J och C och sen blev det en natts sleep over till för vi skulle upp tidigt och hänga på stranden dagen efter...mys.

På väg hem i taxin i lördags natt så sa jag till Johanna ordentligt berusad "U are my fucking party soulmate"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kusin fan vad het din vän är, haha!

2010-06-02 @ 10:10:26
Postat av: Nina

Haha Lina i bitchfight, detta skulle jag vilja se;) Kan inte du ta med dig den dära jacuzzin hem till Sverigeland så vi kan ha det nice här i sommar :D Wooohoo Lina kommer hem!

2010-06-03 @ 19:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0