Size ?Back to the top

Max kommer hem med en tidning till oss där vi får läsa om hur Kelly Osbourne har gått ner i vikt och vi båda läser artiklen. Vad som gör mig aningen förvirrad när jag tittar på bilden är att det står i tidningen att hon nu är en size 2. Hmm...men om hon är en size 2, då är ju jag typ tjock, jag är 8. Jag googlar lite på nätet och hittar en size 0 bild och bli ännu mer förvirrad. Den största förvirringen lade sig när jag googlade och fick reda på att storlekarna inte är samma här som i England...haha märks att jag inte gjort någon shopping än ;) stupid! Fortfarande lite förvirrad dock för de tycks översätta måtten olika!
SIZE 2

Och detta ska vara size 0, men är inte fru Beckham en 0? Och inte ser väl hon ut så här? Och inte är väl Kelly en storlek ifrån att vara en 0 eller?

Haha skulle skriva size 8 här, men nu blir det typ 4 eller 6 enligt google...får väl gå till en butik vet ja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0