A margarita karaoke thursdayBack to the top

På torsdagen kom Madde  till mig för att sova över och följa med mig och brudarna till Vegas. Senare på dagen kom även Max tre vänner som också skulle sova hos oss och det är lika med party I guess. Öl vid poolen, öl till basketmatchen och ner till Hooters där Jojjan och Sandra joina.


Vidare till en karaoke bar och drack gigantiska Margaritas och blev lite runda under fötterna. Haha, vårt gäng tog i princip över karaoken lol. Anel har filmat så jag antar att de ska göra ett klipp av det sen. Det va så sjukt kul! Fick höra att jag var så härlig och hade bästa inställningen till livet haha...oki...inte för att jag prata om inställningen till livet, men jag kan väl vara riktigt rolig ibland :P


Sen blev det efterfest hemma hos oss och vi körde nattdopp i poolen allihopa, fast det är förbjudet efter 10. Jag gick upp tidigare, behövde fyllekäk, spaghetti och massa ketchup. De andra hade gjort sig en tjänst om de gått upp då också, nej istället åkte de fast. Men jag antar att de hade mysigt i jacuzzin...who can blame them ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0