CatrIna...CatLina...LinTrin!!!Back to the top

Ahh...det är ju det här med Brangelina, TomCat osv...så Catrin och jag får bli CatrIna...CatLina...LinTrin??? Yeah yeah...WHATEVER...se bara där är ett exempel på hur C påverkar mig.

Det slog mig nu hur mycket vi influerar varandra genom att i princip nästan sitta ihopa vid höfterna. Hon har börjat knarka Monster energydrinks (hon gillar inte Red Bull, hur är detta möjligt) och om denna människan pratar som en speedad tvättbjörn annars, så ska ni se henne när hon druckit en sådan...om jag ibland blir hyper så är hon hyperhyper. Men mitt energydrycks drickande (prova och säga det snabbt ett par gånger) har tydligen påverkat henne.

När jag finner mig själv säga saker som "WHATEVER" eller "LAV YA" med ett peaceteckens så är det som om jag är C för en sekund. Hon är min egen lilla Paris Hilton haha...När jag titta på TV:n nyligen och såg en snygg kille och utbrast "Ohh, ska vi hångla" fann jag att det gått för långt. Den frasen är C i ett nötskal...det ska avvänjas med mer än Red Bull och choklad med andra ORD. I videon nedan presenterar jag hennes mest kända fraser.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha störd video!

2010-05-05 @ 11:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0