Clear my headBack to the top

I helgen har jag motstått allt festande och hållt mig borta från alkoholen. Har inte känt mig mänsklig sen före spring break och när benen börjar ge vika och du inte kan framkalla en klar tanke så är det nog dags att kasta in handduken och verkligen vila. Allt jag har velat på senaste är att sova och äta, allra minst plugga, vilket har gjort att jag halkat bak lite känns det som. Var ska man börja liksom? Har bara känt att jag skiter i allt de senaste dagarna och inte ens lily allens fuck you var good enough...nä istället spelade jag dope die motherfucker haha...gjorde mina roomisar lite oroliga...japp vad hände med min glada poprock!?

Lite grejor att ta itu med:
  1. Äta nyttigt och träna, har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv, konstigt nog ser jag ändå inte så "tjock" ut. Men ändå...förstår bara inte hur jag kan få ont i magen av att äta ett äpple och inte 12 brownies. Tror inte min kropp klarar av hälsosamma saker. De har så mycket fett och socker i allt här i USA, att gå upp verkar oundvikligt.
  2. Jag vet att jag varit riktigt dålig på att blogga...jag menar det är över en vecka sedan nu jag var i Vegas och har fortfarande inte uppdaterat om vårt skoj där. Har varken haft tid eller lust, men jag tror jag är tillbaka snart :)
  3. Ska lämna in våra journals på engelskan imorgon och det är mycket arbete, men även om jag sliter med det såhär dagen innan så kan jag trösta mig med att jag är säkert längst i klassen och att mer än hälften kommer inte ha med sina imorgon eller lämna in dem ofullständiga. Min kommer givetvis att vara fullständig :) Ta tag i skolan för fan Lina!
  4. Få översatt mina betyg för att se ifall det är lönt att jag stannar för ett AA degree...jag mejlade dem idag...på onsdag ska vi adda nya klasser...det är bra om jag vet vilka det är.
M och C försökte dra med mig till gymmet, vilket behövs och sen till jacuzzin, men plugg plugg plugg kommer före...

Kommentarer
Postat av: Jenny W

du ser inte tjock ut på bilderna ialf =) måste säga emot dej för mina fyra månader i usa gjorde så jag gick ner i vikt istället för upp. för jag tyckte allt såg så äckligt ut där eftersom det är överdrivit fettigt så käka jag mkt hellre av all frukt och sånt =) men så söp jag inte så mkt som du heller hahaha! hoppas vi kan ses i sommar? Puss

2010-05-17 @ 20:27:40
Postat av: Michaela

HAHA lina nu får du skärpa dig! lite mkt negativt nu tycker jag haha, DU ÄR GRYYYM, ALLA...och då menar jag verkligen ALLA går upp några kilo när dom kommer till detta landet haha, ALLA är skoltrötta och ibland orkar man bara inte blogga ;).



Bara några veckor kvar här nu gums, vi ska njuuuta och inte deppa! HAHA ;) MYSKVÄLL I HELGEN! vin och middag och kanske bio? ;D ses imorn stumpan, lycka till med journalistikuppgiften, ska hetsskriva nu jag med! :D <3 PUSS!

2010-05-18 @ 04:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0