Crazy little party girl...Back to the top

och då menar jag inte mig själva haha. Jojjan är the party girl, crazy and I like it. Igår skulle vi på Scandinavian Valborg party i highlands Hollywood. C o Max skulle massa ärenden så jag förfesta själv. Jacuzzin funkade inte IGEN...suck...så jag tappa upp ett varmt bad istället, musik på datan och givetvis rödvinet.

Rena svärdet i stenen att få upp den alltså. Sluta med att jag satt på golvet och höll krampaktigt i flaskan och drog den åt mitt håll och max i öppnaren åt andra...haha...mirakulöst nog inget skvätt. Efter en halv flaska Califoria Merlot så var jag aningen woosy haha...ack vilket roligt bad. Man kan rocka i ett badkar och göra något liknande till all my single ladies dansen...skvätte lite vatten kanske.

Hursomhelst så låg jag där och kände mig som Julia Roberts i badkaret i filmen Pretty woman (förutom den prostituerade biten) låg där och sjöng högt. Sen skar jag mig fett när jag helt plötsligt skulle raka benen där på fyllan och blodade på golvet utan att veta om det. Slutade upp med att jag istället kände mig som en alkoliserad Meg Ryan i When a Man Loves a Woman. Det var lite kämpigt att göra sig i ordning haha.

Max kom hem och gjorde vid sig illa kvickt och vi drog på förfest hos Jojjan och det var entertainment på hög nivå ska jag be att få tala om...som jag skratta. Går eventuellt in mer på det senare haha. Kom sent till partyt, folk höll på att gå i princip, men de slog ihopa valborgs festen med en annan fest. Och på något sätt hamnar vi alltid i VIP sektionen som var vid DJ:n på scenen denna gången, och ja, där stod vi och dansa loss. Sen körde jag och Max hem, men först lite fyllkäk på Mc'Donals, jag som inte ens gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0