My biggest fan...Back to the top

Tisse Fisse är mitt största fan....det första hon sa till mig när vi skypa igår var att hon drömde att jag hade uppdaterat min blogg...haha...och det hade jag minsann efter att varit borta från den i typ fyra dagar.
Vi hade ett litet samtal som gör det lite lättare för mig att komma hem i sommar. Hon belyser saker så himla bra...ahh så jag är väl lite mer redo att komma hem i sommar nu :)

Idag var Maddes sista dag och vi har varit på Yankee Doodles och ätit och det blev en dyr historia eftrsom vi splitta notan rakt av. Försökte slinka hem och sova, men de höll mig kvar haha, riktiga underhållare mina vänner. De vet att de kan hålla mig kvar med lite alkohol. Har ingen ursäkt för att jag drack idag...en öl vid poolen, en strawberry daquarie i baren när vi vänta på bordet (resonera att det var som en skål jordgubbar) och sen bjöd madde på shot och öl, det var ju hennes sista kväll. Oki...men skål för att det är tisdag ;)

Värre upp var att jag gick och lade mig två inatt efter att ha pratat med Tessan. Kom precis iväg till skolan, somna nästan på foton, drog en halvtimme tidigare och skolkade nästa class. Jag var in kontaktbar. C försökte prata med mig och jag fick be henne hålla käft på ett väldigt snällt vis, för allt hon sa irritera mig och gjorde mig arg. Det var absolut inte henne, det var ju jag, men ändå, då behöver man verkligen sova. Gick hem och lade mig.

Lyckades ta mig ifrån utekvällen lite salonsberusad precis efter tolv och nu bloggar jag haha...kanke hittat tillbaka lite  då ;) Uppdaterar mer imorgon om Vegas och så när jag ligger vid poolen med semesterfirarna ovan :)

Natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0