Schoolwork and Mexican foodBack to the top

Ahh...drunknar i skolarbete...nee inte egentligen, bara det att jag har skjutit upp lite saker som jag mejlat professorerna en minut i 12 på natten haha och har både skrivkramp och prestationsångest. Nu kan jag iallafall fokusera mig på min nördiga research paper, sen är det bara finals kvar. Får se om jag kan hålla uppe mina A :P

Mitt "häng" med min klasskamrat gick bra. Vi körde runder i LA i två timmar och checka staden, men slutade upp på City walk som ligger vid universal studios, fast utanför. Tog inte med mig kameran, ville inte vara nördig. Jag fick provat mexikans mat...wohoo Lina...det var faktiskt gott. Enda problemet med att titta på menyn var att jag fick förklara för honom att i Sverige går mycket på denna menyn under ordet tacos haha. En margarita och Mexikansk öl på det var fint och jag var i fin form när vi spela airhockey ;)

Well I guess I like Mexican...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0