So What...Fuck it...Hakuna Matata...Back to the top

De ord som är bra, gör att man blir glad.

Det är långhelg här nu, vilket innebär att det inte är skola på måndag...woopidoo. De två sista skolmorgnarna denna veckan gick jag till skolan i mina mysbyxor och en monster i näven med sugrör i till frukost. En tröja med huva som jag bara vill gömma mig i tillsammans med mina solglasögon. Jag måste ju gå till skolan, men det är tidig morgon och man pallar inte...men givetvis går jag...men vill fan inte bli sedd haha. Nä, så här i slutet av terminen bryr man sig inte riktigt om hur man ser ut...förrän man faktiskt vaknar och undrar hur fan man går klädd.

Max vänner har bott här ett bra tag nu och alla vet att det kan ta lite på krafterna att ha huset fullt. De är i San Diego i helgen, de ville att jag skulle följa med, men vila och ha lägenheten bara jag och C var alldeles för frestande nu när der varit så crowded. Mysdag med C har det blivit. Började dagen med ett träningspass haha...skutta runder i underkläder till awsome music...det är träning det. På gymmet var jag igår...applåd...men mina fötter alltså...kasta skorna tvärs över gymmet och träna vidare i sockarna...gjorde ont, men inte ondare än skorna.

Hmm tiden här börjar rinna ut...snart kommer jag hemmåt för att stanna och jobba 2 månader...vet inte hur jag ska känna faktiskt...men varför känna.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0