Svenskt godis...svensk mat...we are familyBack to the top

Jag har bannlyst godis i mitt liv nu, ska försöka hålla mig enda tills jag kommer hem till Sverige :) MMM...visst...appropå...blev precis riktigt sugen på MMM...Marabou. Just nu känner jag för sommarsmaken, älskar ju både choklad och jordgubbar. Men när jag googlade efter en bild så fick jag upp Marabou Passion...Is this for real? Åhh vill smaka. Annars kmr jag nog inte lägga någon ansträgning på polka smaken.

Jag tycker de borde göra Marabou Brownie ;) lr som föreslagit innan...Marabou Red Bull :) :) :)
Anledningen till detta godis sug var att jag såg att det nu fanns Polly Summer berries...ohhh...Sen har jag länge suktat efter ballerina kladdekaka enda sedan jag fick nys om dessa...åhhhhh...sen hjälpte det ju inte att C googlade svenskt lösgodis igår och vi började jämföra godissmaker...



Alexandra skrev om köttbullar, potatis, brunsås och lingon i sin status innan idag...ihhh...blev så sugen....det och filefrossa på Inferno är två av de första sakerna jag ska sätta i mig när jag kommer hem...mums. Kanske kan jag se till att hela familjen är hemma hos mor och far på middag...systers familj, lillebror, mormor o morfar, farmor, faster :) :) :) ohh älskade familj.

Konstiga är att C påpeka att vi ska hem och en och en halv månad...det är ju snart...vill hem, men ändå inte...

Kommentarer
Postat av: ottilia

choklad passion är det bästa du någonsin ätit! det är helt underbart! höhö :P

2010-05-05 @ 15:58:22
URL: http://alltidottilia.blogspot.com
Postat av: Malin

Inget slår svenskt choklad och lösgodis! hitta en sida nyligen där man kan beställa godis från nätet! 1kg för 199kr inkl frakt! snabb och smidig leverans. www.ingridscandyshop.com

2010-09-14 @ 18:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0