Jag tänker på dig...Back to the top

Vaknade upp till dåliga nyheter idag, har tänkt på det hela dagen. Enda tills slutet av engelska lektionen när jag stod och prata med den där killen i min klass :) Jag blir sån nörd alltså...som sagt fjorton igen...retarded eller något, som om jag inte kan föra en normal konversation. Kom på att jag till mestadels pratat med killar (jag vill ha) vid intag av alkohol haha...så jag jobbar visst fortfarande på den nyktra biten ;) Han fick mig att skratta och le iallafall och en liten stund tänkte jag inte på den dåliga nyheten.

Nu ska jag gå och lägga mig, klockan är bara 8, men jag är såååå trött, har verkligen ingen ork över. Ska gå och köpa vitaminer imorgon. Hmm...vilka var det nu man skulle ha igen!?

Jag har tänkt på dig hela dagen älskade vän och kommer att fortsätta att göra det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-05-05 @ 11:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0