Vampyrer, sol och curry :)Back to the top

Hade Vampire Diaries maraton igår, låg i sängen hela dagen. Orkade inte ens laga mat, det blev en burk ravioli, har inte hänt sen backpacking i Australien. Det var så äckligt att jag dränkte maten i ketchup och t.o.m då var det äckligt, men jag åt det ändå...palla liksom...hade ju fler episodes att se snarast, inte tid att fixa annat käk juh ;)

Idag har vi flutit runder på våra nya madrasser i poolen och solat lite. Givetvis har det även pluggats. Fått ihopa det mesta av uppsatsen som vi ska ha med som draft imorgon eftermiddag. Tror dock att jag valt ett alldeles för brett ämne, men det kan ju inte skada att skriva en sida extra heller.

Yeah I know...I'm a lazy ass biatch...

Annars är det min mage som fortfarande är helt CP, en ballong och jag kan inte placera vad det är som jag äter som får det att bli så...håller mig till teorin att min mage inte tål nyttigheter. Annars var dagens middag thaimat...curry...mums...älskar thai curry :)

Skola imorgon nya tag...veckans morot...VEGAS i helgen...woho...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh, jag vill oxå! VEGAS I löööööv... Hoppas ni kommer få helt galet bra :) Puss

2010-05-03 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0