It's father's day <3Back to the top


Sigthseeing and tryin out beer all over London with dad :)

Det ska ju inte behöva vara fars dag för att man ska uppskatta sin pappa, men jag tar väl dagen i ära och uppskattar min papi extra mycket idag, för han är faktiskt den bästa pappan i hela världen...han är awsome...han är typ en av mina bästa vänner så chill han är. Han är också typ den enda som riktigt vet hur jag funkar :P Han är också en av de smartaste och roligaste människorna jag vet, älskar hans torra humor och hur sur jag än kan vara så ser han till att få mig att skratta.


My superdad :) We had an awsome time at the waxmuseum in London...

Haha yes we did :P


I'm superproud of him and he is really the coolest, especially on his Harley, that is his new baby...As he puts it: "There are only two types of firefighters, those who ride Harleys and those that wish they did"


What can I say...I'm a Daddy's girl...

I love you dad...

Din lilla prinsessa :)


 



Kommentarer
Postat av: emelie

LINA, första bilden på din pappa från London, det är ju där jag jobbade. Haha funny.

2010-11-15 @ 11:14:18
URL: http://emn89.blogspot.com
Postat av: Nina

Naaw så jäkla gulligt:) Pappas lilla tös är du verkligen hehe.

2010-11-16 @ 15:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0