Just a little less warm...Back to the top

When I left Sweden I promised to never ever again say it's cold in Cali, just refer to it as little less warm, guess I forgot how biting cold Sweden can be. Men nu sitter jag här en torsdag kväll i biblioteket, efter att ha skjutit upp plugget hela dagen och fryser som in i Norden. AC'n här inne är CP. Är det en varm dag och man har på sig lite kläder, så måste man i princip planera varma kläder för att sitta i bibblan.

Detta har nu förstört mitt skridsko mood och nu vill jag bara mysa <3 men har ingen att mysa med :( Jojjan kommer nog kanske över sen för att puffa och krama på min arm haha...Jag frågade henne häromdagen "Why aren't you a boy?"...Hon svarade "Why aren't you a boy? Do you know how much sex we would have"...lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0