My future NHL players <3Back to the top

Ibland får jag lite pikar om min ålder och det är alltid någon som ska dra upp det där med den biologiska klockan, men jag har redan tre barn. Mina 3T! och om de är de enda barnen i mitt liv, plus fler syskonbarns sen förhoppningsvis, så får det vara så. T1 vill bli modell och komma och bo med Mosti i USA <3 och om de andra 2 T:na tar sig till NHL så kan de också komma över och då lär deas föräldrar komma med. Vi sneglade lite på hus när vi var i Florida -07 haha. Family <3

Stor och liten :)

T2 och T3...<3

Love that T3's shirt is below the knees :)...T2 imponerar på mosti med sina skills :)



Don't wanna play anymore...So how about you and auntie go to the Cafeteria and eat Candy...
Yeaaaayy...


All you can eat och ändå kramar han puckon som om jag ska stjäla den. Han tittar över på mig och säger "Fick du också godis mosti"..."umm...JA" haha /vi kan väl säga så ;)...snacka om att inte ha en aning om vad pengar är...gullunge.

De andra barnen frågade sina föräldrar om de också kunde få godis och så och fick svaret "Nej, det är tisdag"...barnen sneglade på oss "Men de äter ju godis"...föräldrarna "blänger" lite och svarar "De gör ett undantag bara för att deras moster är hemma från USA, så de låtsas att det är lördag idag"..."Precis"...LMAO...
Love spoiling my T's...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0