My CostumeBack to the top

U never have and never will again see me this cute haha. Imorgon lördag så är det Halloween partaj och den här gången står jag minsann inte över. Lite Halloween skoj är jag berättigad till. Lite vodka red bull också :) Jag ska vara Dorothy in Wizard of Oz...follow the yellow brick road. Till skillnad från vanligt så ska jag gå emot mig själv och vara super duper söt haha.

Me tmrw lol...all in...


Prova en del kostymer, eller rättare sagt man fick bara prova tre (Cats 3 passade inte så hon kunde inte köpa, knepig säljsteknik), jag fixa till mig fyra provningar, men tre av dräkterna visade man halva rumpan. Max tyckte juh att jag skulle köra på dem haha. Biträdet tyckte jag var så söt i min hot Hermione Harry Potter dräkt och det tyckte jag med, men lite mer längd tack. Då svarade hon "Ohh don't worry about that, it's Halloween"...WTF det är okay att visa rumpan på Halloween? Nej tack!

Yupp the nerd in me really wanted this one...:P


Halloween här borta måste vara rena eyecandyn för grabbarna när alla tjejerna tävlar om att vara porrigast haha. Jag trodde att de kostymerna jag gilla var porriga men nope det kan alltid visas mer tydligen...

Like the left ones aren't hot enough...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0