Universal horror nightsBack to the top

Helgen innan jag åkte till Sverige var vi på universal studios horror night. Jag förstod nog inte riktigt vad jag signat upp för eftersom jag inte ser scary movies och försöker helt enkelt undvika skräck. Jag trodde det skulle vara lite som vanligt, fast Halloween utspökat och speciella spökhus, vi funderade på att försöka sälja våra biljetter...chickens haha. Chainsaw massacer monsters attackerade en direkt när man kom in. En attackerade mig och jag skrek och sprang och krama Johannas mage så jag inte skulle se han, men då tyckte han bara det var roligare och väntade på att jag skulle titta upp., brummandes med sin motorsåg. På så vis lärde jag mig att det inte jagar dig om du inte visar rädsla...be cool...be cool.

Vi klev på ett tåg som visade sig vara ett horror tåg, klev ju på för att de andra gjorde det och det tog oss till ett spökhus, men först gick man förbi massa inglourious bastards,  chainsaw monsters. Jag och C vågade inte gå in och fick bli eskorterade tillbaka till tåget...haha chickens...på vägen tillbaka stod alla dessa chainsaw actors och hade paus och väntade på nästa tåg av folk. Vi gick förbi dem och jag skojade till det lite och hoppades att de skulle lämna oss ifred haha. Vi gick förbi och C börjar nypa mig i armen och sa åt mig att titta bak, jag vägrade, men till sist gjorde jag det ändå och då stod alla dessa Inflorious bastard monsters och posade scary för oss med sin motorsågar....det såg riktigt maffigt ut...önksa jag fått en bild av det.

Efter ett tag var man inte rädd för skådeseplarna på gatan, utan jag hade fokus på nått annat...MAT...haha...jag gick ju inet in i de blodiga husen så jag hade väl kvar min fin fina aptit :)

Kommentarer
Postat av: Jenny W

men neeeej tror du jag är avis eller? miss skräcklover. De hade varit sjukt ball att vara med på universal!!

2010-10-30 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0