A sleeping wreckBack to the top


Varje kväll är jag super trött och tror att jag ska få en riktig god natts sömn...not happening.
Här sitter jag på datan igen. Försök sova tänker ni? Done that, det är inte jättekul att ligga i mörkret och stirra. När jag väl somnar så vaknar jag hela tiden, rör mig hela tiden, drömmer konstigt och folk som inte är önskade i mina drömmar är där. Riktigt konstiga drömmar och mardrömmar är något mitt huvud är bra på tydligen.

När jag väl måste gå upp på morgonen så är det tufft, men jag tänker jag ska klara denna dagen så går jag och lägger mig i tid ikväll för då kommer jag vara så trött att jag måste sova bra...och så fortsätter det till jag har sovmorgon på helgen och sover för länge :P

Tror jag saknar att sova bredvid någon i en stor säng kanske :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0