Go get them, fight fight fightBack to the top

I tisdags så kom vi till klassen för att träna som vanligt, men coach surprisade oss med att vi skulle cheera på en volleybollmatch. WTF! Efter 4 klasser typ! Let's cramlearn some cheers girls...öhh oki. Vi fick blåa pom poms och allt. Ni hade dött av skratt om ni sett mig.

Coach försökte typ döda oss med träning i onsdags. Vi sprang en mile som vanligt och sen skulle vi springa upp och ner i trappor plus 4x4 benövningar som dödar alltså. Sen efter det så är det stretch, cheers och dans. Var helt död, men ändå är man glad närman går därifrån för man orkar typ alltid dansa och man blir glad av det :) Har jag inte bättre kondition och ett najs ass till jul så vet jag inte vad jag gör.

toe touch typ...jag ska ju vara glad om jag lyfter från marken :P

På tordagen möttes vi upp några tjejer från klassen och tränade lite.Vi ska ju "uppträda" på homecoming, ett stort fotbolls event på skolan..suck...om 4 veckor. Pinsamt! Vi ska klara att hoppa upp i en toe touch tills dess, hon måste ha skojat. Stretchar allt jag kan, men man är ju ett kylskåp. Le är något jag glömmer att göra och det är väl obligatoriskt eller :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0