I have given sallad another try, still feel like a rabbitBack to the top


Idag skar jag sallad...jahapp tänker ni då, men det är fan en bedrift. Jag köpte ett salladshuvud, skar det och åt...med en massa dressing, paprika och kyckling. Mamma tyckte jag var sååå nyttig...not...men dressing och sallad är väl bättre än spaghetti och ett ton ketchup. Jag lagade mat iallafall och nu är kylen stashad med sallad och kyckling...det gick ner iallafall. Salladen jag äter i skolan älskar jag, så därför försöker jag med det även på hemmaplan.

Miltärfasoner ska det bli nu, åtminstonde lite mer disciplin är väl vad jag menar med det. Schema ska jag göra upp för mig själv varje vecka, vad jag ska äta och göra typ varenda timme av dagen för att vara så hälsosam och produktiv som möjligt. Blev för mycket sitta och hänga läpp nu dessa dagarna...tack och lov så såg jag säsonspremiären på Nikita. Vilket badass...ahh kan hon göra de hon gör (ej verkligt, jag vet), så kan väl jag iallafall följa ett jivla schema. Blev peppad iallafall :)

Back in line soldier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0