Last weekend was a bit umm...höhö (1)Back to the top

I torsdags ville Johanna ut med två snygga killar som hon uttryckte det och vi var två snygga tjejer som skulle med dem ut...ville inte alls gå ut, inte en torsdag. De skulle till en rockklubb och efter lite tjat fick jag tagga. De kom hit och jaaa, inte var de snygga enligt mig och de betedde sig mer tjejigt än mig och Johanna. "Everybody thinks I'm gay (pose), but I'm not"..."Oh I sooo wanna be a nurse"...hmm dude rannsaka dig själv. Som tur var följde vår vän Joseph med så vi kunde sitta och skratta ihopa haha.

Hade en öl i ena hande och en vatten i andra handen på väg in i taxin och tog tag i handtaget för att häva mig upp i minibussen. Tappa greppet och flög rakt ner i dörröppningen och slog mig som FAN...big bruise on my ass and back, big bump in my head...aaaaoooooooooooccccccccccchhhhhhhhhh. "Hmm Joseph could you hold my water when I try to get in", the beer I wouldn't let go off ;) Rockklubben var lite väl rock och jag fattade varför de tyckte jag hade klätt upp mig för mycket fast jag tyckte att jag var rock. Kvällen avslutades i West Hollywood på en gayklubb...grabbarna Jojjan tagit med passade in väldigt bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0