Pieces of me latelyBack to the top

  • Förra veckan var mitt stora problem att äta själv på skolan så jag fick vara väldigt intresserad av en bok för att inte se ut som att jag inte hade vänner haha...vilket i-landsproblem...fick panik när ingen var i skolan. Idag ringde jag för att kolla om någon var i skolan igen, men tänkte fuck it, jag vet att jag har vänner, vem bryr sig liksom...let's eat...
  • Jag har även lärt mig att min cykel (the red hustler) inte är så bra för "look no hands" eller för kjolar. Jag har flashat mina trosor för stora delar av SM när jag cyklat runt på senaste.
  • Jag älskar min politiska filosofi klass <3...ahh jag vet jag är helt störd tydligen. Börjar nog få en liten crush på läraren för att är så smart och han ser ut som en man som jag kan tänka mig att vara med när jag själv är i den åldern, så det är inte så att jag skulle go old haha.
  • Haha och jag tyckte det var superkul att Alle kom ihåg att säga "Ska vi hångla"...Cat lärde han det...enligt henne viktig svenska att kunna.

Ahh lite hångel mellan lektionerna hade inte varit helt fel ;) men man ska nog inte involvera sig i skolan...focus...det är inte jättelätt att fokusera på cheerleading class när där är typ 100 football guys på gräset. Många av dem ser ut att vara snygga i sina gears...men när det tar av hjälmen vill man ofta att de sätter på den igen :P...nej nu ska jag inte vara sån. Haha, några i cheerleading laget har tjingat några spelare fast de aldrig pratat med dem eller ens kommer att göra det...hands off. Lite svårt när vi inte får titta eller prata med varandra during practise, annars hade jag frågat nr 85 om han är taken haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0