I need a wake up slap...Back to the top

Ibland undrar jag hur fan min psykologi fugerar, jag försöker liksom knäcka den, men nej...fast jag vet att vissa beslut är dåliga så är det som om jag ändå dyker in i dem, bara för att se vad som händer...jag är nog lite drama ändå. Hur kan det vara så lätt att vara destruktiv...inte för att jag är väldigt destruktiv, men tillräckligt för att jag ska bli arg på mig själv ibland.

Hela denna veckan har jag förvisso deltagit i skolan, men på något sätt är det som att jag fortfarande vill ha lov....givetvis..., men jag liksom låtsas att skolan inte har börjat innu och är upp sent om kvällarna och går till  klassen jättetrött och sen tar ut min kropp helt på cheeren 3 timmar om dagen mån - tors. Det är svårt att ha sin vanliga rutin när man har besök oxå. Max har två vänner här, super chill och roliga, sen har Catrin en vän här också så det är FULLT HUS och biblioteket har bara öppet på morgnarna nu.

Jag har skjutit upp att leta boende också...skjuta upp är nog min grej alltså...det och låta folk vänta haha :P Lina, Lina, alltid lika sen, säger hon att hon kommer snart så är det ett problem...mina bästisar i grundskolan gjorde den lilla visan haha.

Kommentarer
Postat av: Bästis från grundskolan

hahahah den visan är bäst....

2011-01-08 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0