Lazy days...BREAKBack to the top


Min kropp crash kom exakt dagen efter min sista final. Jag gjorde min sista final på måndagen den 20:e, kunde allt utan och in, men hans frågor alltså, det går inte att gå in på hur konstiga de är.

What's in a Gene?  A) RNA B) Nucleus C) Chromosomes........ummm Chromosomes are inside the nuclues containing the protein RNA. I answered chromosmes, that's the bigger circle I guess or.

Jag och Alle hade samma psykologi lektion denna terminen så vi hängde lite efter sista lektionen. Av någon anledning så kändes de som jag verkligen höll mig på andra sidan rummet så där i efterhand haha, precis som om jag inte visste vad jag skulle kunna göra om jag kom för nära haha. Vi ska ju vara vänner så jag vill inte göra honom obekväm genom att ragga när han väl hänger med mig. Alltså när han kramar mig, vill jag bara mysa in mig och stanna där ett tag.

Dagen efter sov jag långt in på dagen, samma nästa dag och nästa dag...orka inte hämta sladden till datorn när den dog när jag låg i sängen, och jag tänkte på fullaste allvar gå ner till kontoret i min morgonrock där ett tag...lazy and wack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0