Sun therapy in Jan...oohh thou sunny life...Back to the top

I dagarna har det varit fint väder, typ 23 grader, idag är det ännu bättre. Tror Max sa något om 26 grader och det är bara förmiddag. Givetvis så går man ut och äter sin frukost på balkongen då. Ska sitta här ute och plugga idag oxå, så jag får lite färg i ansiktet :) Hörde också något om värmebölja någon helg snart...ljuvliga sol...kan det bli bättre...mina pengar känns well spent när man njuter av sol och palmer over here.

Yupp, I do look like trash wakin up in the morning, but still sun ppl...sun...:P

Sen ska jag gå ner och gymma all in...har ju värsta cheer bootcamp mån till tors nu och coach verkligen kör med oss, men det är grym träning. Hade match i onsdags och fick ledigt igår, så jag måste träna lite on my own. Inget fusk, varken med träningen eller maten. Granola, frukt och kyckling sallad. Give me disciplin strenght...plz.

Was very pleased with being in a warm Sweden when Cali was rainy and chilly last summer..strategy girl ;)

Älskar att sitta här i mitt förstora linne och för stora shorts...känner mig smal då hihi...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0