Umm helluuuuu...Back to the top

Igår försökte jag plugga som in i norden till provet jag hade idag, men ofta är vår lägenhet värsta samlingsplatsen så det gick inte så bra. Istället gick jag upp lite tidigare för att plugga på morgonen också och istället försöka sova i allt oväsen. Det var väl där jag kom på att mina rutiner går inte ihopa riktigt med de som bor här eftersom de har lite mer praktiska ämnen och kan leka lite mer. Provet gick som det gick.

Don't call me Nerd............................................................................well ok, at hot one then :P

Men ändå så sitter jag i skiten med att hitta boende just nu och jag förstår faktiskt inte varför jag behöver flytta. Det har bara blivit så att jag ska, utan att vi pratat om det och helt ärligt hade varit lättast om jag bara bott kvar här de sista 4 månaderna. Jag menar har Max bott med mig i ett år nu snart, så klarar han väl 4 månader till tycker man haha och det blir ju inget drama nu när katten inte bor här. Vågar dock inte ta upp det med honom suck, är rädd för svaret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0