Osis...crashad data och tappad mobilBack to the top

Kan inte göra några fina kollage till bloggen eller komma åt andra nödvändiga filer och program eftersom vår 8 månader unga hårddisk crasha typ förra helgen. Den vägrar gå in i windows och bara startar om och startar om och vi har ingen aning hur man fixar detta. Har varit usel på att göra backup så de flesta bilderna fårn Schweiz och min favoritbild på Truls i sin hockey utsrustning är fast där. Jag hoppas verkligen att det löser sig. Men det är så frustrerande, delar av ens liv är på datan och jag behöver den så. Detta har dock gjort att vi måste lära känna min Mac lite, så nått gott har det fört med sig. Blir tokig dock!

Sen när vi tar vårt sista åk för säsongen och dessutom är på väg att åka hela vägen ner från bergen har Rickard tappat sin i-phone. Vi leta och leta och den går att ringa så den verkar inte vara stulen, dock inte hittad heller. Den stackarn ligger och fryser i snön någonstans dock i ett fordral för skidbrillor. Vi håller tummarna!


Im freezing...brr
Så det är inte lönt att ringa lr sms R på hans Schweiziska nummer, men skype är nu nerladdat till Macälskling så det går bra att ringa där igen. Stackars Rose skicka mess idag till min tele och var orolig när hon inte fick tag i R. Men vi lever, har bara lite otur. What's next?

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0