UtbildningBack to the top

De strök min ansökan till journalistiken i Gbg med motivationen att jag inte hade tillräckligt med bra poäng på högskoleprovet. Vadå? Tydligen har skolan egna krav där och tar bara på högskoleprovet och bryr sig inte alls om mina betyg. Hade väl missat den informationen som var svår att hitta även nu när jag letade efter den. Hade ju gjort provet igen annars! Ska gå en kurs nu där de lär en att göra högskoleprovet på ett bätter sätt tänkte jag. Nya tag! Men det var inte så kul att allt som gick åt pipan hände samma vecka, så jag har haft det också att hantera. Men som sagt nya tag!

Gjorde en sen anmälan till lärarhögskolan i Malmö nu också. Håller tummarna, fast jag ska nog inte hoppas för mkt. Känner bara att jag måste börja i ett spår, sen om det ändras är ju en annan femma. Behöver lite ljus i mörkret!


Håll tummarna för mig, vill ha något att göra i höst, men framför allt vill jag ha en utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0