Utomhus bioBack to the top

Igår var det utomhus bio och det var riktigt mysigt, riktigt bra uppslutning och fin fint väder. Dock kunde jag varit utan bänkarna i mitten som skymde vyn för alla som hade filt. Brassestolar var lugnt, de såg man över iallafall och en sådan ska med nästa gång för jag hittade ingen skän ställning på filten. Sen var det några som hade med småbarn, jag menar filmen startade 21.45 plus att jag fick en hel barnvagn i huvudet. Lämnas hemma!

Filmen som visade var mamma mia och alldeles gratis! Folk var glada och tralla med lite, men det kunde varit lite mer ös, men mysigt var det. Dock i slutet var där en funky smell som drog igenom parken, inte bra.

Ser fram emot nästa utebio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0