Making my way...Back to the top

Hmm...min blogg kanske inte har handlat om så mycket på ett tag, men jag har ju varit lite av ett skadat rådjur på senaste. Jobbat mycket har jag och fick min svenska lön idag...finfint. Efter jobb som slutat antingen vid 6 eller 7 tiden så har jag direkt plockat upp luren för att hitta underhållning av mina vänner. Jag har sett till att ockupera mig med andra ord och omringa mig med folk.

Idag stack jag och nästkusin Ola till Mc'Donalds på lunchen för jag skulle tvunget ha en Mc'flurry marängswiss och helst ett rött Mc'donalds glas utan att äta en äcklig MC burgare. Ola plussade snällt nog sin meny och gav mig ett glas :) Sen spenderades lite tid på Väla och jag köpte en kavaj som måste provas i hemmamiljö innan den blir godkänd.

Väl ut till bilen spöregna det som aldrig förr och det var centimetrar av vatten på marken. Vi hade bråttom tillbaka till jobb, men bilen stod ju på MC'D utanför Väla, alltså en bra bit ifrån. Ola tyckte ju det var onödigt att vi båda blev blöta så till sist fick jag springa och kassen över huvudet hjälpte nada. Efter tio meter var hela jag dyngblöt och det var så jag jobbade de resterande 2 timmarna. Håller tummarna att jag inte blir sjuk! Fick dock en riktig, fan va fint att veta att man lever kick när jag sprang där i regnet och fick fram ett förtjusande wohoo. Har aldrig påstått att jag är frisk!


Mc'Flurry marängswiss var oki, men inte mer...

Kommentarer
Postat av: Jenny W

WTF. Jag har med trånat efter marängswissen ett antal veckor nu men är kanske inte lönt att göra det mer då? Hoppas du mår hyfsat ok! Kraaaam

2009-07-24 @ 21:09:11
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0