5 års dag på Max och SFBack to the top

Häromdagen hade jag och R fem år ihop och eftersom han inte ville ta ledigt från träningen blev det lite tajt men nöjd var jag för det. Fick en brownie och festis på 7-eleven och sen hämtade vi ut biljetter till filmen baksmällan. Valde mellan den och terminator salvation. In en snabbis på älskade Max (hatar McDonalds) och åt min älskade burgare i frisco bröd...mmm. Dock var det bara en tjej bakom disken och lång kö så vi fick slänga i oss burgarna när vi väl fick dem.
Filmen var grymt sjuk och rolig så det blev faktiskt en alldeles utmärkt kväll :)

Och dagen till ära fick jag dessa små godingarna att mumsa på till filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0