Någon annans plugg en solig dagBack to the top

Igår satt jag inomhus hela dagen, så det blev inte att jag fick solat denna lediga dag från jobb heller. Hjälpte Sara och Emma med deras B-uppsats! Ibland blir man så insnöad på sitt eget arbete att det är bra att ta hjälp av någon outside som kanske ser det hela från en annan vinkel. Trots plugg var det najs att spendera dagen med dessa trevliga tjejor. 

Idag jobbade jag till fyra och när jag kom hem halv 5 satte jag mig i solstolen direkt. Hann få lite färg innan solen gick bakom det störigt stora trädet utanför trädgården. Denna sommaren kommer jag att vara en riktig blekfis.

Kommentarer
Postat av: Olle

Vi vår vara blekast i kvarteret i år igen, som alla andra år (Sunes sommar) :) Tycker det var fint gjort av dig att hjälpa kompisarna när det var så fint väder ute! Aja, dags att återgå till plugget. Föresten, titta filmen från min skola. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare gött

2009-06-29 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0