Sport och shotsBack to the top

I lördags var det meningen att jag och R skulle ha en romantisk dag, umgås och gå ut och äta och så. Som vanligt blev det inget av det. Vi började dock dagen med att spela lite mål mot mål. Jag la in 1-0, sen 1-1, sen gjorde jag 2-1 och R kvitterade givetvis igen. Sen blev jag trött eftersom jag har sådan grym kondition så R vann med 2-4 :(
Men jag är ganska stolt ändå faktiskt, jag var inte dålig och försvarade målet bra. Jocke bor precis vid planen så han kom ute med öl till Rickard och sa att Jörgen (tränaren de hade i Schweiz) skulle komma till stan, så där fick de en ursäkt att bryta sin vita helg och vår romantiska dag.

Vi gick ut och åt allihopa och de smög i väg till baren och beställde in shots till borden. Planen var att få mig på lyset för att det skulle bli en total utekväll. Det funkade!

Folk som inte varit i staden tycker att här är så fint, givetvis tycker jag också det, men man tar det för givet. Jörgen tyckte rådhuset var en häftig byggnad och att det luktade hav. Inget man tänker på eller hur?

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0