Den gången jag rakade av allt hår...Back to the top

Jag tror nog jag även chockade mig själva när jag rakade av mig allt håret. Jag var bara så trött på hår och tog en stor sax och klippte ett snitt så långt upp jag kunde så jag inte kunde ångra mig, annars hade jag säkerligen ångrat mig. Faktisk en ganska cool känsla att raka av sig håret, men jag blev chockad av min spegelbild. Men det var gjort och förvånansvärt nog passa jag i det. Det är inte många tjejer som kan raka av håret och se bra ut, jag får ge mig själv beröm för det.

När R kom hem hade jag glömt att jag rakat håret och gick för att säga hej i dörren. Jag såg riktigt hur han frös till och stirrade chckat på mig. "Ohh visst ja, jag rakade av mig allt håret älskling, coolt va?"
Nenne trodde inte mig så jag fick skicka bildbevis, bilden på msn trodde folk var photoshopad tills de såg mig på riktigt. När jag körde ut till mamma och pappa såg de mig redan utanför fönstret och jag kunde höra "Åhh nej!".

Men när alla vant sig vid att jag rakat huvudet, fick jag faktiskt beröm för att jag klädde i det. En tjej kom fram till mig på nyår och sa "jag måste bara berätta för dig att du är så vacker",måste man raka sig för att höra det? Kände mig lite pojkig faktiskt och det är ju inte speciellt sexigt, men jag har aldrig rört vid mitt hår så mkt som när jag hade en 2mm stubb, känslan var underbar. I efterhand vet jag inte ifall det var värt det då jag såg hemsk ut när håret skulle växa ut och tid tog det. Men det växte ut och jag har denna uderbara upplevelsen på min livslista :)

När Brittan senare rakade av håret så gjorde hon en Lina...men hon såg ju hemsk ut...nä tacka vet jag Natalie Portman i V för Vendetta...hon kan bära ett rakat huvud och fortfarande vara riktigt vacker, som jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0