Det var en gång ett KAKMONSTERBack to the top

-Vill kakmonstret ha den lilla kakan?
-Nej.
-Vill kakmonstret ha den mellanstora kakan?
-Nej.
-Vill kakmostret ha den stora kakan?
-Nej.
-???Vill kakmonstret inte ha några kakor???
-Kakmonstret vill ha ALLA kakorna!!!!


Jessica lade in denna på facebook, tyckte den var så klockren att jag måste dela den med er. Nog kan vi alla känna igen oss i detta kakmonstret ibland :)

Och om det finns ett magiskt sätt att äta kakan och ha kvar den...varför inte?

Nu blev jag sugen på kakor...

Kommentarer
Postat av: elina

Hej, jag heter Elina.

På min blogg har jag en tävling just nu, den slutar ikväll 19.00

Det skulle vara jättekul om du röstade, så att den rätte vinner.

Hoppas du gör det.



Annars tycker jag du har en jättefin blogg!

2009-03-23 @ 15:45:45
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0