200 års festen rockaBack to the top

Inte visset jag att min tjocka släkt kunde partaja på det viset. Festen var mycket trevlig och live bandet var grymt, kan varmt rekommendera dem om det är någon som behöver ett. Drack och åt gott, roliga tal, pappa breaka och min sambo strippa. Dagen till ära fick  jag i uppgift att vara fotograf och hoppas att det blev en del bra bilder. Eftersom jag inte är säker på vem som vill publiceras eller inte så är det mest bilder på mina närmsta. Nedan ser vi värdinnorna och värden.
Vi var en hel del folk där!
Kvällens radarpar! De är lite pinsamma ibland men jag och min syster resonera att det är bättre än att de inte skulle komma överens. Till pappas förtvivlan håller båda hans svärsöner på HIF.
Kusinvitamin Nils blev uppbjuden att sjunga Peps Persson med bandet.
Bror och jag...Är vi syskon eller?
Hade min vän Elise där och hennes käraste!

Min syster och far!
Min yngre bror och mamma buggar loss!
Berätta för mig hyr man lyckas öppna en öl såhär...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0