Melodifestival och rötjutBack to the top

Ikväll är det melodifetivalen och naturligtvis hejar jag på Sverige fast jag bara hört låten en gång. Är imponerad av hennes röst, men inte hela operasaken..men men man är väl patriotisk. Vi ska sitta och mysa med lite rövin hemma hos Tessan och som vanligt kommer det snackas en del i höga decibeller.

Problemet nu är att the är Americas best dancecrew race på MTV och jag är hooked. Jag borde egentligen dusha och hitta något att ha på mig ocg faktiskt kolla hur det är med flaskor på rödvinsfronten. Men trots att man har en hel garderob full av kläder, hittar jag inget att ha på mig för att bara hänga med girlsen ikväll.

Annars ska jag hjälpa mamma sitta barnvakt tills melodifestivalen börjar, men just nu är jag som sagt lite busy :)...så lillebror har fått gå över och hjälpa till så länge.

Heja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0