Backstreet Boys konsert i LondonBack to the top

När jobbet börja gå mot sitt slut igår hörde jag min nya kollega Sandra som började igår prata med sin syster om att sälja en biljett. Det visade sig att de skulle se Backstreet boys, men deras kompis blivit sjuk och skulle sälja biljetten billigt. Efter att ha fått reda på att det var en sittbiljett, eftersom jag stått hela dagen på jobb, och att jag bara behövde åka ett stopp på tunnelbanan så slog jag till :)



Så knappt en timme efter beslutet står Lina på O2 arenan för att möta upp Sandras syster och se BSB för andra gången i mitt liv, kan ha varit tolv år senast. När vi satt oss ner så börjar helt plötsligt publiken skrika som tusan och vänder sig åt det hållet vi satt. Då visade sig att x-factor artisterna hade sin VIP loge precis bakom där vi satt. De började filma den skrikande publiken så om ni ser x-factor showen där man kan följa vad artisterna gör så är jag den personen sm fortfarande sitter ner och skakar på huvudet. Tjejerna kunde inte sluta titta dit...wierd...dessa Jedwards är i tidningen här varje dag, har dock inte sett programmet själv.



Konserten startar och helt plötsligt undrar jag vad fan jag gjorde där.
Där står fyra forna medlemmar av 17 år gamla BSB och dansar och sjunger på scenen. Gav mig inte väldigt mycket och konserten kändes inte alls så påkostad. Jag behövde bara värmas upp lite dock för när låten all i have to give come stod jag upp med de andra och sjöng med för hjärtans lust. Vad som var coolt var att de hade klippt in sig själv i olika filmer som man fick se en snutt av medans de byta om. Howie i fast and the furious, AJ i fight club, Brian i enchanted och Nick i Matrix. Skitglöttigt och skithäftigt...ridiculous som man skulle säga här fast med positiv innebörd. De avlutade med straight through my heart och när man gick där ifrån hade jag trots allt fått den där adrenalinkicken.



Kom hem halv ett inatt och tack och lov att Marla hade bil för kön till tuben var hemsk. Upp igen kl 7 och här sitter jag nu och ska se film och äter godis, börjar inte förrän 11 imrn. Nedan bjuds på lite av mina BSB godingar, vissa är tracks som inte släppts på singlar men är bland mina favoriter...listen and weep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0