Catch 22 boysBack to the top

Killar uteblir märkte jag igår när Fi skulle fixa vilken kille jag ville ha åt mig, men det är konstigt när man tittar sig omkring och inte vill ha någon. Killarna försöker förgäves när de kmr fram till mig! Efter fem år tycker ni kanske att jag borde slänga mig över dem, men så är det inte. Jag ville aldrig ha någon annan och kanske är det ett av mina spöken. One night stands på fyllan är meningslösa och jag kmr nog aldrig vara den tjejen. Man träffar ingen seriös på en klubb och någon seriös vill jag inte ha nu heller. Ser ni vad jag menar med att de uteblir, lite catch 22 där lr!?

Jag förstår nu vad Suss menade med mina ramar hihi...that's me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0