FixarkvällBack to the top

Idag slutade jag klockan fem eftersom det var jag som öppnade butiken idag. Och även om jag kom hem mitt i natten efter BSB konserten så är det inge jättechill kväll. Har tvättat, diskat och lagat mat! Nu har jag även knåpat ihopa "my personal letter" till min ansökan som skickas iväg imorgon :)

Har lite mer att fixa här hemma eftersom vi får fint svennebesök av Ems två godingar imorgon. Det kommer att bli riktigt skoj tror jag!

(Lina snälla säg att min jacka är i din resväska) Japp, i helgen kommer vi att vara två Lina så jag låter snällt den andra Lina använda namnet i helgen eftersom hon är gäst hihi...själv ska jag jag heta LJ denna helgen för det är vad min engelska post säger...Miss L.J B***** (har ju alltid velat ha ett smeknamn så det finns en baktanke med överlämnandet hihi), så jag kan väl få ha ett smeknamn denna helgen iallafall. Pallar inte heta Lina B, boring!

See U soon ladies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0