Lör - SönBack to the top

Lördag och söndag har jag bara chillat och relaxat, chillaxed ;)
Låg i sängen hela dagen igår med datorn, hade en del OTH att ta igen. Framåt sen kväll börja det spritta lite i kroppen på mig. Skulle jag ta på mig en partyblåsa och gå ut för det är ju bara helg en gång i veckan ;) Innerst inne vet jag att jag måste vila eftersom jag känt mig småkrasslig på alla vis sen jag kom hit och inte riktigt låtit mig själv chilla. När det väl var dags att gå och lägga sig  hade jag så ont i ryggen av att redan ha legat ner hela dagen hihi...lite kompensering för att stå hela veckan på jobb. Hyrt lite nya filmer att se om kvällarna i veckan  så jag antar att vardagen börjar göra ännu mer antågande.

Vad händer i veckan då...jobb, jobb, besök av Ems vänner, jobb och förhoppningsvis mega-svenne-tjej-party i helgen.

XO

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det där med megasvennetjejparty i helgen låter super :P

2009-11-10 @ 18:12:16
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0