New Moon x2 = KärlekskrankBack to the top

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och sett New Moon en gång till, den här gången med Emlan. Ännu en gång börjde tjejerna tjuta av förtjusning när Jake tog av sig tröjan, de till och med klappa, jag oxå givetvis ;) Förvarna Em att det skulle hända! Håller mig till att Ed är fulare i denna filmen, men Em är så kär. Ni skulle sett hennes ansiktuttryck (eftersom jag redan sett filmen tyckte jag det var roligare att de Ems reaktioner hihi...och det var roligt, sådan kärlek i blick).

Som vanligt blir jag helt hög på film och Em blev helt kärlekskrank och vi stod och flasa i tunnelbanan.
EM: "Om jag lägger mig här på spåret, tror du Edward kmr och räddar mig då?" Japp det är vad jag kmr ihåg av den långa väntans psykade dialoger.

För en sekund där är man inne i kärlekens värld och det slog mig under filmen att någon en gång älskat mig så mycket. Hur kan man bara sluta? Det är också då man i sitt kärlekshöga huvud drömmer ihop ett happy ending på ens eget liv. Att han ska flyga till London, säga hur mycket han älskar mig, att han lovar förändring and we live happily ever after. Yeah right!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0