Vecka gå fort...Back to the top

Kom hem idag till en tom lägenhet, så himla skönt, ibland behöver man bara lite privacy och lugn och ro. På torsdag ör det lön och luspanka jag måste klara mig tills dess. Funderar dock på att gå ut och äta på reastaurang på fredag och förhoppningsvis en eventuell utgång freag lr lördag. Jag hade ju så mycket att blogga om till er men när jag ploppar upp nytt inlägg...nada.

Chokladnykter var jag i tre och en halv dag....fredag kl 4 började jag trycka igen..Mathews fel :( sen dess bar utför igen, I can feel how Im getting bigger by the minute. Jävla choklad! Men det kommer inte att gå, jag menar låt en alkohlist stå i ett ölstånd, chokladen den bara är där och säger "eat me".

Snart antagningsbesked....vad ska lina verkligen göra i jan....dadadada...(tänkte mig hajen melodin där hihi, fråga mig inte varför). Sol i LA, plugg i övre Sverige, stanna i London!? Want to know...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0