Man mår som man förtjänarBack to the top

Fy för vad vi mådde när vi vaknade söndag morgon. Suss väckte mig med mess kl 13 med texten "Hur mår vi idag då?", jag som drömde om Beckham. Antar att hon syftade på messet jag ansträngde mig hårt för att skriva under natten som löd "U guys really missed out on a great night, we partied like princesses :) I love u, ich liebe dich, zlatan ibrahimovich. Nighty night darlings. XO". Vad fantasifull man är sådär lagom rund om fötterna och på väg hem efter en underbar kväll. Mitt svar på messet blev "Like a beaten servent, but its worth it".

Kunde knappt gå upp imorse och hela min kropp känns som ett enda blåmärke nu andra dagen efter och mina tår känns konstiga efter en helg i högklackat. Med andra ord mår man som man förtjänar. Ska nog med Fi ut imrn igen dock :) U only live once...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0