A sunday passageBack to the top

Degig söndag och ytterligare en natts dålig sömn, men inget spelar någon roll just nu för imrn ska jag till London :) Var och såg en vän spela fotboll idag! Vädret var jättefint och matchen var hundra meter från där jag bor så det kunde jag väl kosta på mig.

Apropå fotboll så ska pappa ta samma plan till London som jag för att se en fotbollsmatch med min bror och sen flyga hem igen. Arsenal - Westbromwich! Vill nog också gå så vi ska se om vi kan köpa en bijett till mig. Det tråkiga är att det blir inte på samma plats.

Annars är det packning som gäller och min fd kmr och hämtar våra katter idag för nu är det dags för dem att vara hos sin "pappa".

Hoppas på att tjejerna vill hitta på något ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0