En drömdödBack to the top

Innan idag ringde Gabbi upp mig och frågade om allt var okej. Inget konstigt med det förutom att hon sa att hon hade något hemskt att berätta. Det hinner gå en kall kår genom hela min kropp innan hon fick fram att hon drömt att jag dog inatt. Lite creepy!
Hon hade tagit väldigt illa vid sig av drömmen visst så jag fick försäkra att allt var bra. Hon avslutade dock med att säga att den goda nyheten var att när jag dog i drömmen så gick jag i skolan. Vi får väl hoppas att skoldelen av drömmen går i uppfyllelse iallafall...

För ett tag sedan hade jag nog funnit det ännu mer creepy, men jag har förlikat mig med tanken på att jag en dag kommer att dö och är inte lika rädd för den dagen längre. Däremot har jag inte förlikat mig med tanken av sorgen om det var någon annan än jag, men tyvärr innebär ett långt liv förluster på vägen. Inga föräldrar borde behöva begrava sina barn! Låt oss ta vara på våra jordeliv och kunna säga att vi levt det till fullo när vår dag kmr.

Om jag hade lämnat jordelivet, hade jag nog blivit en superhet och vacker ängel att vaka över er allihopa :) May the angelforce be with you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0